[VCSE-LevLista] Virtuális Csillagászati Klub: 2014. október 29.

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Okt. 23., Cs, 14:37:45 CEST

Szervusztok!

Következő VCSK-összejövetelünkre szeretettel meghívlak Titeket.

Előadó: Dr. Csizmadia Szilárd.
Téma: A VCSE csillagvizsgálója: megfigyelési lehetőségek
Időpont: 2014. okt. 29. 20 óra

Kivonat: A Vega Csillagászati Egyesület interneten keresztül távvezérelhető amatőr csillagvizsgálót épít jelenleg. A munkák a befejezésükhöz közelítenek. Az előadásban áttekintjük az építkezés jelenlegi állapotát, a befejezéshez szükséges teendőket, majd arról esik szó, hogyan lehet a gyakorlatban használni ezt a műszert, a leghangsúlyosabb rész pedig részletezi, mi minden észlelői programra lesz alkalmas a műszer, és mire érdemes használni.

Az előadást nézni-hallgatni a www.galileowebcast.hu oldalon keresztül lehet. Ezzel párhuzamosan skype-on (skype-azonosító: csizmadia.szilard) lehet csetelni, kommentálni, kérdezni, megbeszélni az előadást, illetve utána megvitatni az elhangzottakat.

Üdvözlettel,