[VCSE-LevLista] A mai Nap rajza

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Okt. 28., K, 10:35:43 CET

GYÖNYÖRŰ!!!!!! Maga a jelenség és a rajzod róla!!!! Gratulálok!!

Azt hittem ma már befordul a folt, nem hoztam magammal felszerelést :/ de
most látom, hogy még nem maradtam volna le róla... ezt most nagyon
sajnálom...... így aki teheti, helyettem is mindenképpen nézze meg,
megfelelő felszereléssel!!!!

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>