[VCSE-LevLista] csillagdánk a sajtóban

Bánfalvi Péter banfalvi54 at gmail.com
2014. Sze. 10., Sze, 09:12:25 CEST

Kedves Tagtársak, Listatagok!

Az alábbi linken elérhető a Zalai Hírlap cikke, amelyet az épülő
csillagvizsgálónkról készítettek.

Ismét mentségemül: nem én kerestem a cikk íróját, hanem ő érdeklődött a
Facebookon megjelent fotók és híradásoktól felbuzdulva.

Azt hiszem, hogy ifj. Barta Lajos nem tagunk, de az újságíró (köszönet neki
az érdeklődésért és a cikk megírásáért) elfelejtette kijavítani, pedig
mondtam neki.

Talán Lajos nem veszi sértésnek.

Következő lépés, a tetőmozgatás elkészítése. Azt követően már minden rajtunk
múlik: villanyszerelés, számítógép és távcső szabályozás.

Üdvözlettel:

Bánfalvi Péter