[VCSE-LevLista] Régi Napok

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Sze. 23., K, 19:23:41 CEST

Sziasztok !

Hosszabb kihagyás után ismét volt időm észlelésekkel, és azok
feldolgozásával foglalkozni.

augusztus 18. Nap fehér fényben, és H-alfa tartományban.

Erősen kiestem a képfeldolgozásból. :) 25 gigányi avi született aznap
és pár rajz.

Az első kép a weboldalamon , fehér fényben készült mozaik. Kézzel, GIMP
programmal összerakva a képeket. Látszik ez rajta. :)

A következő kép egy Halfa mozaik. Programmal, automatán összerakva. A
képek készítése során sikerült erősen féloldalasan lefedettséggel
készíteni felvételeket a Nap felszínéről. Ez látszik a végső mozaikon...
Próbálkozok még a képkockák további feldolgozásával. Szerintem többet
ki lehet hozni még ebből a nyersanyagból.

Szóval... még nem az igazi, de akkor is az enyém. :)))

Link: http://univerzumkepekben.hu/

bognart at univerzumkepekben.hu