[VCSE-LevLista] Fórum

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2010. Dec. 6., H, 12:36:46 CET

Kedves Tagtársak!

Ez év elején létrehoztunk egy fórumot, ahol csillagászatról, amatőrcsillagászatról, megfigyelésekről lehetett volna beszélgetni. Címe:

http://vcse.forumotion.com/

Többször reklámoztuk körötökben a régi levelezőlistán. Néha volt rá hozzászólás, néha nem: a legaktívabb fórumozók Mikics Karcsi, Csizmadia Ákos és én voltam.

Az elnökségben beszélgettünk arról, kell-e ez a fórum vagy sem. Végül az a döntés született, hívjam fel rá a figyelmeteket, és ha nem lesz érezhető aktivítás rajta év végéig, akkor szüntessem meg, mint olyat, amire nincs igényünk. Szóval, a fórum címe mégegyszer:

http://vcse.forumotion.com/

Regisztrálni a "register" menünél lehet, belépni a "login"-nál, a korábbi hozzászólásokat és a témákat olvasni a "Your first forum" menünél lehet. Hozzászólni meg értelemszerűen...

Üdvözlettel,
Szilárd