[VCSE-LevLista] egyesületi ügyek

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2010. Dec. 10., P, 11:16:48 CET

Szervusztok!

Három, egyesületi életet érintő dolog miatt írok.

1. Hettyei János Díj jelölések

A VCSE 2001-ben díjat alapított, amellyel az Egyesület a Zala megyei
csillagászat, amatőrcsillagászat, ismeretterjesztés ügyét kiemelkedően
szolgálókat ismeri el. A díj nevét Zala megye első ismert
amatőrcsillagászáról, Hettyei Jánosról nyerte.

A díj odaítéléséről a VCSE közgyűlése fog határozni.

Arra kérném a lista tagjait, hogy tegyenek javaslatot a 2011. évi
díjazott személyére ( ajánljanak az elnökség figyelmébe méltó
személyeket). A javaslatokat nekem lehet eljutattni.

Az eddigi díjazottakról itt olvashatunk:

http://www.vcse.hu/about/kituntetes.html

2. 20 éves kiadvány állapota

Múlt hétvégén megszaporodtak a VCSE alapításának 20. évfordulójára
tervezett kiadvány számára beérkezett kéziratok. A cikkek mellett a
visszaemlékezések is mind tanulságosak; van köztük egy bekezdésnyi is,
másfél oldalas is. Érdekes korrajz kezd kibontakozni, a '60-as évektől
kezdve napjainkig áll össze egy kép  a mozaikokból. Én mindenkit
biztatok továbbra is, legyen ő is egy mozaik ebben a színes képben.

Néhányan, akik már ígértek is írást és fontos is lenne az ő
visszaemlékezésük, ne lepődjenek meg, ha hamarosan közvetlen "zaklató"
levelet is kapnak tőlem ez ügyben.

3. Logo-pályázat

Az elnökség egyes tagjaitól érzékeltem olyan jelzést, hogy a két ünnep
között az egyesületi emblémáról jó volna már határozatot hozni. A
folyamatot gyorsítandó-elősegítendő kérem, jelezzék nekem azok -
szigorúan magánban! - akik tervezték még, hogy logot készítenek a most
elkövetkező időben a határidő végéig (azaz december 27-ig).

A logo-pályázat oldala:

http://www.vcse.hu/logopalyazat.html

Üdvözlettel,
Ákos