[VCSE-LevLista] Hold téma: Clavius még egyszer

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Dec. 15., Cs, 08:58:56 CET

sziasztok,  egy korábbi témát ismét feldolgoztam élesebb és szebb lett, illetve egy kisebb darab kicsit életlenebb képpel kiegészítettem. Ugyan számtalan hiba terheli a képet,de mégis ez az első kép amelyet majd' ötezer (ebből ténylegesen összerakott csak 250) kép feldolgozásával értem el. Zajos is, látszik az illesztés egy részen, de nem lesz időm rá, hogy javítsam... sajnos egyelőre. Nálam úgy néz ki, hogy ez lesz a best of 2011. pláne ha valamikor még kijavítom a hibáit. Azt hiszem az észlelési adatokat már korábban közöltem, úgyhogy most mellőzöm. A Claviust ajánlom mindenkinek, mert a legszebb és leghálásabb téma. A Virtual moon atlas (ingyenes) adataira támaszkodva: éjfél után, december 18 hajnali órákig megfigyelhető még, aztán (árnyékba kerül) várni kell január 2 hajnali órákig, hogy újra kibukkanjon az árnyékból, igaz az kedvezőbb időben lesz. A felhőkkel persze én sem tudom elfújni... üdv  Preczlik Gábor