[VCSE-LevLista] Hol legyen és milyen legyen a nyári tábor?

"Dr. Hegedüs Tibor" hege at electra.bajaobs.hu
2011. Jan. 25., K, 19:31:00 CET

Sziasztok VEGA-sok!

Minthogy megszólíttattunk, én is hozzászólnék a plénum nyilvánossága előtt:

A Bajai Csillagvizsgáló szívesen fogadná a VCSE-t, jó ötlet lenne egy
közös program.

A tervezett konfiguráció: * A 14-18 év közötti VCSE tagok a mi hasonló
korú középiskolásainkkal közösen vennnének részt
                                         a szokásos tábori
programjainkon + a felnőtt korúak számára is opció lehet ez, de nekik
szabadprogram
                                      * Ajánlatunk: egy fél napos közös
buszkirándulás Kalocsára (Haynald Obszervatórium, a jezsuiták különleges
                                         biológiai kiállítása, Érseki
Kincstár, Paprika és csipke múzeum, Érseki Könyvtár csillagászati
könyvritkaságok)
                                      * Szintén ajánlat: a nálunk
hagyományszerű záró csillagászati vetélkedő így nagyobb létszámnál még
érdekesebb lehet!
                                      * szállás: alapvetően a résztvevők
saját sátraiban, lakókocsijaiban (lakókocsisoknak felár nélkül áramot
adunk!)
                                      * étkezés: sétatávolságban (kb.
250 m) Akácos Csárdában reggeli-ebéd-vacsora
                                      * vizesblokk: telepíthető TOI-TOI
rendszerű WC-k, és zuhanyzók

Várható fejenkénti költség: max. 20.000 Ft

Időpont: a mi hagyomány szerinti dátumunk idénre JÚLIUS 4-9 -et ad ki
(9-én lesz délután a híres halászléfőző népünnepély, így arra itt tudnak
             maradni, akik azt is meg akarnák nézni - de akkor már
program nem lenne, mert mi is el vagyunk foglalva a saját vendégeinkkel.

             Igazodva azonban másokhoz, megfontolható egy JÚLIUS 18-23
közötti dátum is. Ez telehold utáni időszak.

Üdv mindenkinek a (nem is olyan) távoli Zalában!

Hege