[VCSE-LevLista] WG: Támogasd a VCSE Ballon Projektet!

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Júl. 10., V, 13:11:25 CEST

Kedves Tibor!

Nagyon szépen köszönjük kedves leveledet, és hogy támogatod a projektünket!

A Puli és a te kapcsolatodról én nem tudok, sőt, az a gyanúm, hogy itt, ezen a listán max. MoJo tudhat erről valamit, vagy még ő sem.

A ballonprojektről találhatsz információkat az alább felsorolt linkeken:

http://vcse.hu/pipermail/lista/2011-February/000126.html (Előadásanyagok a februári VCSK-ra, keresd lejjebb a linkeket a pdf-ekhez)
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/iphone-es-hd-kamera-az-felvetel-urkutatas-PAZIsU6FhFKHVtqg
http://www.youtube.com/watch?v=8tREL3P2XnE
http://www.youtube.com/watch?v=Ioq54ku0oJw

A támogatás részleteit majd a háttérben, skype-on vagy e-mailben megbeszéljük. Szerintem is ez egy átgondolt, reális, megvalósítható és értelmes projekt. Érdekesség: egy adott súlyhatár alatt engedély nem kell, csak bejelentési kötelezettség van. Mi igyekszünk e súlyhatár alá esni...

Hálás köszönettel: