[VCSE-LevLista] Cikk a neten

"Dr. Hegedüs Tibor" hege at electra.bajaobs.hu
2011. Már. 4., P, 22:05:33 CET

> "A*quarius is the sign of scientific knowledge and invention...and
> rules air waves..It is impossible to imagine what mind-boggling
> inventions will take place in the next 2,000 years...but astrologers
> predict incredible journeys through space will definitely be one of
> them...Not just travel in our own galaxy..but to the universe beyond.. *
> There will be space arks that can transport multitudes of
> people..space colonies..and interstellar travel.. The achievement of
> travel to the stars will indeed be remarkable when one considers that
> [...]

Erre lehet találó vélemény egyik szakmabeli kollégánk gyakran idézett
mondása: "a papír sok mindent elbír"

Én csak egyetlen "filozofikus" kérdést teszek fel: miért is vágyunk
erre, hogy gyakorlatilag akadálytalanul beutazzuk az egész
univerzumot...??????

Ha ez valóban lehetséges lenne (szerénységem még szerényebb véleménye:
lehetetlenség, több okból is), szóval ha valóban lehetséges lenne - akkor
mi marad még az emberi lét számára hátra... Ha mindent beutazhatna,
gyakorlatilag időveszteség nélkül (vagy minimális idő alatt), akkor mindent
elért. Vajon valóban megadatott-e e porszemnyi lénynek ekkora hatalom???
Biztos vagyok benne, hogy nem... Csak sokaknak valamiért elborzasztó
dolog ezzel szembenézni, és ezért hitet kovácsolnak, és azzal áltatják
magukat... hogy majd "egyszer" biztosan megnyílnak ezek az égi csatornák,
és "Istenné válhatunk". Csakhogy ilyen tudás birtokában sokminden más,
magasabb rendű tudás is vele járna, amiben végképp-, jól láthatóan nem lehet
részünk!

                                                                                                Üdv: Hege