[VCSE-LevLista] csak a jókedv és a látvány örömére

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Május. 5., Cs, 10:30:01 CEST

Én úgy tudom, van összefüggés a légkör állapota, szennyezettsége és a
naplemente szépsége között: minél szennyezettebb alégkör, annál nagyobb
a színkavalkád. Gábor levele is ezt erősíti (sok por - látványos
felvétel). Meg tudja ezt az összefüggést valaki még erősíteni?

Köszönöm,
Ákos

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 6095 (20110504) __________

http://www.eset.hu