[VCSE-LevLista] mai képem Mare Imbrium újrafeldolgozva

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Nov. 23., Sze, 23:15:12 CET

sziasztok,

a ködös idő továbbra is bekényszerít a négy fal közé. Jut idő a képfeldolgozásra.

2009 04 04-én készítettem több, mint 200 képet egy canon eos 350d fényképezőgéppel. Így utólag talán primer fókuszban az 500/4000 RC-vel. Most ismét nekiálltam feldolgozni a raw kiterjesztésű képeket, amelyeket előbb tiff formátumba alakítottam a könnyebb feldolgozás végett. Több napon át kísérleteztem a minél több részlet kihámozásával. Végül 95 képet dolgoztam fel vágtam meg élesítettem és zajtalanítottam. Sokféle wavelet hálón át kipróbáltam. A mellékelt képen pedig látható az eredmény, letömörített, megcsonkított, lekicsinyített formában. Remélem kibír majd egy nagyobb faliposzter nyomtatást.
 üdv Preczlik Gábor