[VCSE-LevLista] mai képem egy holdmozaik

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Okt. 25., K, 08:30:16 CEST

 sziasztok A képen észak jobbra van, Rükl-höz képest 90 fokkal jobbra forgattam. (ahhoz képest ahogy szabad szemmel látjuk)A felirat mellett balra, a Mare Frigoris, benne a Harpalus kráter látható.fölöttük a South, Babbabe,Pythagorasz hármas. Kicsit följebb már a libráció kedvező hatásait élvezhetjük...A kép érdekessége hogy gyakorlatilag- egy kis helyet leszámítva- nem kellett maszkolnom a képet, csak a fény-árnyék viszonyokat igazítottam. Horváth Tibor Philips Tou camjával készült 2011. 10,.21-én.40 fokos Holdállásnál.4 képből mozaikolva. Preczlik Gábor