[VCSE-LevLista] csillagászati bemutatók

Bánfalvi gm banfalvi54 at gmail.com
2012. Aug. 20., H, 21:19:21 CEST

Kedves Listatagok!

Csillagászati bemutatók augusztusban:

Téma a Hold és a nyári csillagképek. A bemutatók ideje alatt halad át az
égbolton a Nemzetközi Űrállomás (ISS), amelyet látni azért is érdekes
élmény, mert a 350-370 km magasan repülő, focipálya nagyságú űreszközön
jelenleg is 6 főnyi legénység él és dolgozik.

A TIT Egyesület távcsöve mellett minden derült estén 20 órától várom az
érdeklődőket. A rendezvény látogatása díjtalan.

23-án (csütörtök)            Keszthely, Móló

24-én (pénteken)           Zalaegerszeg, Landorhegy, Szent Kristóf szobor
melletti füves terület (Landorhegyi u. 32.)

25-én (szombaton)        Zalaegerszeg, Disz tér

26-án (vasárnap)             Zalaegerszeg, Kertváros: Eötvös iskola
parkolója

27-én (hétfőn)                 Zalaegerszeg, Landorhegy, Szent Kristóf
szobor

28-án (kedden)                Zalaegerszeg, Disz tér

Üdvözlettel:

Bánfalvi Péter