[VCSE-LevLista] Távcső kölcsönzés

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2012. Aug. 22., Sze, 09:23:07 CEST

Kedves Tamás!

Felgyorsult világunkban az ember gyakran lassabban tud reagálni, mint az
kívánatos volna: személy szerint én Bakos Gáspár rajzai óta nem láttam
ilyen szép kivitelű mély-ég rajzokat. Ám ma, amikor végre eljutottam
addig, hogy itt a listán ezt megírjam, s ránéztem volna újra a blogra,
azt az üzenetet kaptam a linkre kattintva, hogy "blog eltávolítva". Nem
tudom, hogy csak valami hiba van-e, vagy valóban megszűnt  a blog,
mindesetre rajzaid on-line elérhetősége szerintem továbbra is kívánatos,
hogy ne használjak túl nagy szavakat. Legminimálisabb indoklásként:
észlelés ne vesszen el...

Üdvözlettel:
Ákos