[VCSE-LevLista] Élet a Vénuszon?

"Dr. Hegedüs Tibor" hege at electra.bajaobs.hu
2012. Jan. 24., K, 14:44:58 CET

Sziasztok még egyszer.

Ja, megnéztem a másikat is, abban tényleg van kép, sőt a "perdöntő"
képekből is mutatnak. Komolytalan!
Kéretik felidézni, hogy 1982-ről van szó, amikor kis hazánkban még nem
nagyon volt még színes TV műsor sem...
De TV biztosan alig-alig. Az orosz űrtechnika, rádión történő TV képek
közvetítése, amit utólag (esetleg) ledigitalizáltak...

Hát, a pasi (aki tényleg öreg) által "bizonyítékként" felhozott "hossz"
változások és elmozdulások bizony a képhibák
nagyságrendjébe esnek, és úgy is néznek ki. Valószínűleg azokban a
képekben ilyen méretű tárgyak a felbontás határán
voltak, amit látunk, az a képhiba vándorlása, változása. Komoly ember
ilyesmivel nem is foglalkozik. Ez megint tipikusan
az, hogy ha valaki erőltetetten valami "furcsát" akar látni, akkor
mindig lemegy a kép felbontási határára, és ott MINDIG
talál valamit (kellően nagy felületen bóklászva), amire valami
rásüthető... és ha szerencséje van, egy frame sorozaton
találhat olyan részleteket is, amik nagyon hasonlóak az egymás után
következő frame-eken, és képzeletben össze is
kapcsolhatóak. De a valóságban tartalmi, oksági összefüggés nincs (vagy
legalábbis nem bizonyítható) közöttük. Ilyennel
könyvek tucatjait lehet megtölteni, és semmivel sem leszünk előbbre,
mert sem bizonyítható, sem megismételhető, sem
reprodukálható, stb. stb. Tehát ergo: semmi értelme azon kívül, hogy
táplálni tud a lakosság körében egy bizonyos számú
alanyban valamiféle hitet, érdeklődést, stb.

Én az egész sapkámat meg merem enni - ha ennek fikarnyci igazságtartalma
is van (Szilárd túl óvatos volt, csak a sapkája
egy részét ajánlotta fel)...

Elemzésemnek vége, üdv: Hege