[VCSE-LevLista] a Nagy Orion-köd

László Francsics ptes.astrophotography at gmail.com
2012. Nov. 8., Cs, 21:50:04 CET

Kedves lista Olvasók!

Erre a hétre, szokás szerint csütörtökre egy, az asztrofotósok körében már
szinte kommersznek számító célpontról készült egyik képet választottam.
Lassan itt a tél, és lehet ebben a fennséges jelenségben is gyönyörködni:
Az Orion-ködben. A gyönyörű ködösséghez méltón hosszú leírást készítettem
róla, (igyekezvén a fotó hiányosságait elfedni) apró szeletekre cincáltam,
próbáltam minden porcikáját kielemezni, miközben a csillagkeletkezés
folyamatáról is írok.
 A honlapon: www.ptes.hu <http://www.ptes.hu/gallery/m101/m101.html>-n
részletképek, nagy felbontású változat, és egy kellően részletes leírás
olvasható annak, akinek kedve van a csillagkeletkezésről olvasgatni. Itt
láthatjátok mindezt:

http://www.ptes.hu/gallery/m42/m42.html

Csatolok egy kis képet róla!

Derült eget mindannyiotoknak! Holnap estére van remény!
FL

--
*P T E S*