[VCSE-LevLista] MetVis v1.0.0.

Pető Zsolt info at theeye.hu
2012. Nov. 27., K, 19:34:23 CET

Sziasztok!

Csillagászat, elsősorban a meteorok iránt érdeklődőknek készítettem egy programot, ami egyelőre alapverzió, sok fejlesztés/ötlet van még hátra, de már jelenleg is használható. Elsősorban a meteorkamera-tulajdonosok (MetRec rendszerrel) használhatják sikerrel, de szerintem más is. :) A samples mappában van 3 példafájl a kipróbáláshoz. További információk és letöltés: http://bootesvoid.com/metvis-meteor-szoftver

Üdv. Zsolti