[VCSE-LevLista] Hold és Jupiter és persze a felhők...

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Nov. 29., Cs, 12:52:40 CET

Sziasztok !

Tegnap két esőhullám között a vonuló felhőkön át fel - fel bukkant a
Hold és Jupiter párosa. A látvány inkább légköroptikai, mint
csillagászati volt. :)

Vettem egy nagy levegőt és megpróbáltam valami hasonlót rajzolni, mint
amit láttam. Rajznak tudományos értéke nincs. (rajztechnikailag izgalmas
a GIMP adta maszatolás, elmosás és effektek használata, hogy minél
inkább felhőszerű foltokat tudjak alkotni. :)) ) Csak az együttállás és
a szakadozó felhőzet látványának a hangulatát próbálja visszaadni.

http://univerzumkepekben.hu/moon-and-jupiter/

--
Üdvözlettel !

Bognár Tamás