[VCSE-LevLista] Nap H-alphában

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2012. Sze. 17., H, 19:35:52 CEST

Kedves Tamás!

Gratulálok! Jó látni, hogy nem halt még ki a szabadkézi rajz igénye,
és van is aki nívósan meg tudja örökíteni a látottakat papíron.
Én évek óta vergõdök az egyetemi hallgatóimmal, de középiskolásokkal is.
Valahogy mindenki azt hiszi, hogy egy természettudósnak nem kell tudni
rajzolni, ill. nem értik, hogy miért is kéne tudni... Hitem szerint, aki
nem tudja visszaadni saját rajzaként, az valószínûleg nem is érti, nem is
látja igazán azt, ami az orra elõtt van...

                 Üdv és további sok precíz és szép rajzot kívánok! Hege