[VCSE-LevLista] Nap rajza

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2012. Sze. 23., V, 18:49:57 CEST

Kedves Tamás!

Ismét egy szép rajz, köszi!

Egyébiránt meg ezt most speciel én is láttam élőben (most csináltam
magamnak egy új szűrőt (TOO fekete fólia típus, ami szép narancs színű
Nap korongot eredményez) a 20 cm SC-mre, és mindjárt kipróbáltam. Sajna
mire kész lett, már nyugovóban volt a Nap, így elég vacak volt a látott
kép, de az a nagy, két magvas folt körüli csoport szépen jött.

Grafikailag a fáklyamezők megrajzolása a figyelemre méltó!! Gratula!
Azaz stílszerűen: granula!

                                         Üdv: Hege