[VCSE-LevLista] Észlelőhétvége október 20-22-én

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Sze. 23., V, 20:10:37 CEST

Kedves Listatagok!

2012. október 20-22-én tartjuk idei utolsó észlelőhétvégénket, ezúttal Sármelléken (ahol a nyári tábor is volt), Csizmadia Tamás szívességéből. Kezdési időpont: okt. 20-a, szombat, 14 óra (korán, hogy a beszélgetésre is jusson idő, de időben el is kezdhessünk észlelni). Vége: október 22-e, hétfő (munkaszüneti nap), amikor jólesik...

Kérem, a jelentkezéseket a vcse at vcse.hu címre küldjétek! A részletekről időben szólunk majd. Részvételi díj: tagoknak egy éjszakára 100.- Ft, nem tagoknak 200.- Ft.

Kérés: aki tudna kocsival segíteni a távcsövek Zalaegerszeg-Sármellék közötti szállításában, kérem, jelentkezzen!

Üdvözlettel,