[VCSE-LevLista] Április 12-e: az űrhajózás világnapja

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Ápr. 11., Cs, 17:16:39 CEST

Kedves Listatagok!

Kinek a költészet napja ma (11-én), kinek az űrhajózás világnapja a fontos holnap (12-én) (másoknak egyik sem, vagy valami más, vagy semmi nem fontos nekik az életben). Aki a kettőt össze akarja kötni, annak itt egy link:

http://jelesnapok.oszk.hu/prod/unnep/az_urhajozas_napja

1961. április 12-én kerülte meg (majdnem) Gagarin a Vosztok-1 nevű lélekvesztőn a Földet. Majdnem, mert nem tett meg egy teljes fordulatot. Ezért van ápr. 12-én az űrhajózás világnapja.

Most szombaton, április 13-án tartjuk közgyűlésünket a Zalaegerszeg, Dísz tér 7. sz. alatti számon (Technika Háza, 243-as szoba, 2. emelet). Napirend és az előadások listája a www.vcse.hu oldalon megtalálható. Utána este 20.30-tól észlelés. Aki jönne észlelni, a nevét és a sz. ig. sz.-ot küldje el Bánfalvi Péternek (banfalvi54 at gmail.com) péntek délig, másképp nem tud bejutni. Az észlelés helye megváltozott, nem Zalalövőn lesz a hóhelyzet utóhatásaként, hanem Zalaegerszeg, Gasparich utcában, a volt Petőfi-laktanya területén (jó kilátással), a mai Gazdasági Főiskola területén.