[VCSE-LevLista] NGC1981

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Dec. 5., Cs, 21:09:16 CET

Sziasztok !

Ismét sikerült egy rajzot publikálható formába hoznom. :)

http://univerzumkepekben.hu/ngc1981-bognartamas/

Most kaptam pár kérdést, és így döbbentem rá, hogy pontatlanul adtam
meg a rajzolás időtartamát. A ténylegesen rajzolással töltött időt írtam
csak be. Próbáltam gyorsan, gondolkodás nélkül rajzolni. Viszont előtte
hosszasan szemeztem a látómezővel. Amíg nem alakult ki a megfelelő kép,
benyomás, hangulat, addig meg sem próbáltam a rajzolást.

Érdemes megnézni még Johannes barátom rajzait a Lovejoy-ról. Nagyon jó
helyen lakik, csillagászkodáshoz elsőrangú. Egyszer ki kell próbálnom én
mit tudnék lerajzolni onnan, ahol Ő észlel, azzal a felszereléssel, amit
Ő használ?! Majd egyszer.. :)

bognart at univerzumkepekben.hu