[VCSE-LevLista] Kellemes ünnepeket

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Dec. 27., P, 22:17:04 CET

Sziasztok!
Szilárd, biztosan gyönyörű lehetett! A hegyekben sajnos nem igazán van
horizont a színes Holdkeltékre/nyugtákra, így marad a fehér-kompozíció..
Erre sötétedés óta gyönyörű fekete az ég, ragyogó csillagokkal!! Meteoros
aktivitás egyelőre alacsony, de remélem a hajnal bepótolja! :) Még sok
ilyen eget az ünnepekre!!
:)

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>