[VCSE-LevLista] Hold fotó

Németh Ferenc nfrici77 at gmail.com
2013. Feb. 20., Sze, 16:45:50 CET

Üdv!
Készítettem egy képet a Holdról, még tegnapelőtt, megosztanám az adataival
együtt:
Igaz nem távcsöves, de amatőrfotósként nekem ez a maximum...
Technikai adatok: Canon EOS400D+Canon 70-300IS+Kenko2x.
ISO100, rekesz f11, záridő 1/4 állványról. Objektív tele állásban, 300mm-en
volt. Utólagos módosítás: vágás, színtelenítés, némi kontraszt és élesség
emelés, zajszűrés.
Készítés ideje: 2013.02.18._20óra 21perc 9mp.
Hely: Dobronhegy, kényelmesen a teraszomról :)  ( koordináta Google
Mapsról: 46.820891,16.751243 )
Időjárás: Teljesen tiszta szélcsendes idő, de némi kis átlátszó felhőpamacs
közben elhaladt a Hold előtt.

Németh Ferenc
Dobronhegy