[VCSE-LevLista] Meteoroid-megfigyelő rendszer

Tepliczky István level at tepi.hu
2013. Feb. 18., H, 12:27:34 CET

Hege, teljesen jó az eszmefuttatásod! Ha a természet úgy gondolja,
bizony "menni kell". :-) Ha meg esetleg nem, akkor nem. A klasszikus
TÖPFÉ-s kiképzési vicc jut eszembe egy ilyen (adott méretnél nagyobb)
meteorithullással kapcsolatban:

Őrmester:
- Mit tesz Ön atomvillanás esetén?
Katona:
- Jóóóól megnézem, ilyent úgysem látok többet sosem...

A szudáni meteorithullásról szóló, unalmas ismétlésektől mentes,
lendületes ismeretterjesztő film "Vigyázat, aszteroida!" címmel itt
tekinthető meg:

http://www.youtube.com/watch?v=EzxkpXsCE-w

Üdv:
	Tepi