[VCSE-LevLista] Hold fotó

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2013. Feb. 21., Cs, 10:53:37 CET

Sziasztok!
Tegnap este a Hold felvételen felbuzdulva (nomeg a csodás fekete égen.. :)
Jómagam is próbálkoztam egyet a Hold fotózásával! Azt hiszem a 2x barlow
sosem tesz jót a végeredménynek, de a nagyításért megéri!
http://www.tergemin.hu/art/73/1361440287_20130220_1930UT_Hold_BiZso.jpg
..lehetett volna élesebb is, kicsit kinylódtam a 66/400-as Equinox-szal a
fotóállványon + 2x barlow + canon 1000D. Bár volt élőkép, de az állvány nem
bírta, így reménytelen volt remegés közben belőni... így maradt a skálázás
és lényegében a kézből fotózás... iso 400   1/250
Fotózta még valaki? :) ..és ma ki fogja?
Derült eget!
Zsófi

--
tuzgomb.blogspot.com/