[VCSE-LevLista] a Gamma Cassiopeiae

László Francsics ptes.astrophotography at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 18:15:06 CET

Kedves Lista olvasók!

Az eheti kép az Androméda-galaxis után a Cassiopeia névtelen csillaga, a
Gamma Cas-t és a körülötte lévő ködösségeket ábrázolja. A télen nagyon
kevés volt a tiszta égbolt, de december 13-án a Geminidák éjszakáján hideg,
száraz éjszakán, a Bakonyból 1,5 órányi expozícióval tudtam megörökíteni.
Azon a hosszú éjszakán más célpontot is fényképeztem, azt reményeim szerint
két hét múlva meg tudom mutatni Nektek.

A honlapomon a www.ptes.hu-n, a szokás szerinti cikket olvashatjátok, és
képrészletek között böngészhettek.

Mindnyájatoknak derült eget, és kitartást az üstökösök vadászatához!

Üdv: F. Laci
--
*P T E S*