[VCSE-LevLista] Vituális Csillagászati Klub, közgyűlés, észlelőhétvége

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Már. 8., P, 08:26:21 CET

Kedves Listatagok,

a következő Virtuális Csillagászati Klub ismét skype-on, 2013. március 13-án (szerdán) lesz este 8 órától, előadó és téma: Tepliczky István-Jónás Károly: A déli égbolt alatt. Szeretettel várunk Titeket!

A közgyűlés és az azt követő érdekes előadás-sorozat április 13-án (szombaton) lesz. Az észlelőhétvége ezután kezdődik, április 13/14-e éjszakáján lesz Zalalövőn. Azokat (csak azokat :-) ) várjuk erre az észlelésre, akik szeretnének távcsövezni, észlelni, a Messier-maratont teljesíteni (reménykedünk a derült időben). Szűken 10 főnek tud a házigazda elhelyezést biztosítani, hálózsákot hozni kell; a többiek a kocsijukban vagy saját sátorban alhatnak meg. A programok leírása a www.vcse.hu<http://www.vcse.hu> oldalról elérhető a részletekkel együtt.

Korrekció: a napokban szétküldött, a PanSTARRS-üstökös megfigyeléséről szóló dokumentumban a nyugvási időpontokat korrigáltam. (A Cartes du Ciel beállításában NYISZ maradt benn, de még téli időszámításunk van... A  korrigált dokumentumot a honlapra feltettem.) Kellemes megfigyeléseket, jó vagy rossz binokulárral, jó vagy rossz szemmel: a látvány meg fogja érni, ha lesz derült este, esti szürkület!