[VCSE-LevLista] Észlelőhétvége: 2013. november 2/3.

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2013. Okt. 27., V, 14:56:31 CET

Szervusztok!

Idei őszi észlelőhétvégénket 2013. november 2/3-a éjszakáján (csak egy éjszaka, most szombat/vasárnap) tartjuk a Zala megyei Káváson. Eddig 13-an jelezték, hogy terveznek eljönni az észlelőhétvégére, ami máris nagyon szép szám!

A kávási Göcsej Kulcsosházban lesz a rendezvény, ennek honlapja itt megtalálható: http://kavas.hu/idegenforgalom/szallashelyek.html . A ház címe, földrajzi koordinátái:

8994 Kávás, Iskola köz 2.
Földrajzi koordináták: É 46° 51' 44.55" , K 16° 42' 36.10"

Mellékelek róla egy térképet is.

Részvételi díjak:
VCSE-tagoknak: saját hálózsákkal diákoknak 500.- Ft, felnőtteknek 800.- Ft.
Aki ágyneműt kér, szerdáig jelezze nekem e-mailben, neki az ár: diáknak 800.- Ft, felnőttnek 1300.- Ft.

/A honlapjukon ennél magasabb árak vannak - a különbözetet a VCSE a tagjai számára az ún. elnöki keretből állja, ezzel is támogatva tagjaink észlelését./

Azoknak, akik nem tagjai a VCSEnek még:
- a 2014. évi tagdíj összege (diákoknak 500.- Ft, felnőtteknek 500.- Ft vagy 2000.- Ft, lehetőségeik függvényében) + a fenti, tagokra vonatkozó árak. (A VCSE-be lépés nem kötelező, de akkor a jövő évi tagdíj összege felárnak számít.)

Max. résztvevői létszám: 28 fő.

Konyhahasználat lehetséges, WC és mosdó van (zuhanyzó és fürdési lehetőség nincs!). Alvás egy teremben, emeletes ágyban, hozott hálózsákban vagy, aki szerdáig kéri, annak lesz ott ágynemű.

Mit kell hozni:
- zseblámpa
- ceruza, jegyzetfüzet
- saját magadnak vacsorát, reggelit, stb. rágcsálnivalót (teához hozzávalók lesznek, közösen készítjük el)
- hálózsákot, ha nem kérsz ágyneműt
- binokulárod, távcsöved, stb. ha van
- elegendően meleg ruha (ajánlott két-három zokni, meleg bakkancs, két-három nadrág, két-három meleg pulover, kesztyű, sál, sapka, a legmelegebb csuklyás kabátod, stb. - ha van, speciális magashegyi felszerelésed, hiszen hideg lesz!)
- amivel a többieket megkínálod.

Program:
A program szombaton du. 4-kor kezdődik közös beszélgetéssel, a távcsövek kipakolásával, felállításával,, stb.
A program kb. másnap 11-kor vagy azután ér véget.

Ha derült lesz, észlelünk (bolygók, mélyegek, üstökösök, ködök) a VCSE 25 cm-es műszerével. Lehet, más távcsövekkel is, de leginkább ezzel. Adott esetben fotózzunk is vele.

Ha borult van, átbeszélgetjük az éjszakát egyesületileg.

Aki jönne, és még nem küldött e-mailt, kérem, írjon nekem!

Ha havazik vagy teljesen lefagynak az utak, az esemény elmarad.

Szente Hajniék, Karsai Tibor és én viszünk kocsit (jó lenne, ha még többen tudnának kocsival jönni), és hozzájuk be lehet társulnia az utazáshoz. Aki szeretne velük utazni Zalaegerszegről Kávásra kocsiban, kérem, jelezze ezt nekem e-mailben péntekig.