[VCSE-LevLista] Hétvégi mélyegek

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2013. Sze. 9., H, 11:36:25 CEST

Sziasztok !

Szombat este megpróbáltam a kertből mélyegezni. Már amennyiben a
világítások elől a fák árnyékába el lehet bújni. :) Nagyon párás volt a
levegő de tiszta. A horizont derengett a közvilágítástól, de a tejút
sávja mégis ott hömpölygött az égen. Ritka kombináció volt....

Úgy néz ki az M31 marad az állandó kihívások listáján. Ehhez nekem több
idő kell, és sötétebb ég. Érzékelni lehetett, hogy van ott még részlet.
De kevés volt ahhoz, hogy biztosan meg tudjam pillantani. Így maradt a
"nagy fehér paca". :)

M34, M31, M32, M110

bognart at univerzumkepekben.hu