[VCSE-LevLista] Ajánlat

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2014. Ápr. 25., P, 11:10:06 CEST

> Ha jól látom, az első képen a "Meteorit 107.982 gr New Campo del Cielo
> Argentia) - világos színű mutat Wildmanstätten-ábrát,

Ez egy nagy darab, ez most Budapesten van leadva egy mozgó ügynökömnél :-)
Ez nagyon drága, mert szép és nagy...

> a felső sorban és a negyedik kép "Gibeon - Namíbia" pedig nagyon szépen
> ugyanezt.

Igen. Azok a kis korong alakúak direkt ilyenek, maratottak. Amúgy a korong
alak ugye nem valósághű, hisz nem olyan alakú a meteorit... :-)

Ezek a drágábbak, ezeket rendelésre hozzuk, bár a képen láthatót a bajai
készleten tartottuk, de a múlt héten elvitték. Elvileg tudom pótolni a
jövő hétig, ha ilyen kell, tudok vinni.

Nagy mennyiségben az eredeti alakú darabok vannak most. A többség azt szokta
igényelni, csak a "vájt fülűek" akarják az ábrásat. Én az oktatási célok
miatt tartok mindig (majdnem mindig) magamnál olyat...

Lesznek szép darabok Zalaegerszegen is!

            Üdv: Hege