[VCSE-LevLista] Szolárgráfozás

Németh Ferenc nfrici77 at gmail.com
2014. Feb. 19., Sze, 20:23:28 CET

Szép estét mindenkinek!
Nem tudom ki hallott már róla bocs ha ismétlés.
Én már beneveztem de ha jól értem még kellenek önkéntesek. Lehet meg
kellene reklámozni.
 forrás: facebook: Országos Szolárgráf Akció 2014
:

"Sziasztok!

2014-ben a Magyar Csillagászati Egyesület Napészlelő Csoportja Országos
Szolárgráf Akciót indít!

Szeretnénk, ha a 2014. júniustól decemberig tartó szolárgráfos szezonban az
ország minden tájára eljutnának és felvételt készítenének kameráink. A
felvételeket ezután 2015 év elején feldolgozzuk, kiértékeljük és a -
remélhetőleg - szebbnél szebb felvételeket megosztjuk tagtársainkkal is.
Akciónk lényege ennek az egyszerű, olcsó és látványos eszköznek a
népszerűsítése, valamint annak megfigyelése, összehasonlítása, hogy az
ország különböző pontjain mennyi napos időt regisztrálnak kameráink.

Mit kell tenned, ha szeretnél ennek te is a részese lenni?

Küldj egy e-mailt a hannak.judit at gmail.com email címre, vagy postai levelet
a Naprovat részére (cím: Hannák Judit, 1042 Budapest, Petőfi utca 24.
9/27). Az emailben vagy levélben kérjük, add meg teljes nevedet és pontos
címedet is.

Minden jelentkezőnek 2 db előre elkészített, fotópapírral is ellátott
szolárgráf kamerát küldünk postán. Jelentkezést a határon túlról és
külföldről is elfogadunk, azonban kérjük kedves tagtársainkat, hogy ilyen
esetben egy előre felbélyegzett, közepes méretű buborékos borítékot
küldjenek postán.

A kamerákat 2014. június 21-én este, vagy június 22-én reggel kell
kihelyezni, majd kint hagyni december 21-ig (december 21-én este kell
begyűjteni). Beszedésük után postán kell visszaküldeni őket a Naprovat
részére, a fenti címre. Ezután a bennük lévő felvételek azonos körülmények
között kerülnek feldolgozásra.

A kamerák mellé részletes leírást küldünk arról, hogyan kell kihelyezni és
mikre kell odafigyelni a kihelyezésük, begyűjtésük, visszapostázásuk során."