[VCSE-LevLista] WG: WG: Szombati Nap - digitálisan

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Feb. 18., K, 14:02:39 CET

Szia!

Igen...Szűkül a kör. :)

Érdemes erről beszélni, mert ezt az a kényes téma amivel nem mernek,
nem akarnak foglalkozni.
A fotó realisztikus rajzolást biztosítja a technikában lévő lehetőség.
Sokkal könnyebb ezt a hatást elérni, mint hagyományos rajzi eszközzel.
Nincs tudomásom arról, hogy ezt a módszert valaki fórumokon használta
volna. Egy mély-ég rajzoló kivételével. Van egy olasz amatőr aki
digitálisan rajzol, és nagyon valósak a mély-ég rajzai. Olyan, mint a
látómezőben. kis túlzással van amit csak elfordított látással lehet
megpillantani. :)
A rajzain látszik, hogy nem fénykép, csak majdnem... :)

De azt látom, és érzem, hogy az ilyen technikájú (nem mély-ég)
rajzoktól tartanak.

Mondjuk úgy, hogy a technika sokkal nagyobb de mégis valóságosnak tűnő
eltérés megvalósítást engedi meg.

Annó az egyik húsvétra készítettem egy olyan nap rajzot amin a foltok
tapsifülesekre emlékeztettek. De annyira jól sikerült, hogy mindenki
fotónak vette, és általában nem vették észre , hogy azok a foltocskák
kicsit egyediek.
Utána gratuláltak a húsvéti meglepihez... :)

Fogalmazzunk úgy, hogy tudományos, féltudományos körökben jobban
szeretik ha egy rajzról egyértelműen látszik , hogy rajz... és akkor nem
beszéltünk a tartalmáról.
Ami nem ilyen attól igen csak berzenkednek.. :)

Köszönöm a véleményeket.  Ugye másnak is van véleménye? ;)

bognart at univerzumkepekben.hu