[VCSE-LevLista] Honlap

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Jan. 9., Cs, 13:45:12 CET

Sziasztok!

Tamás engem érintő hozzászólására reagálva - vehetitek felajánlásnak! :)
webdesign - ha szükséges ingyenes webes template átdesignolása - utóbbi
esetében tartalom feltöltés, frissítés. Arculat tervezés: logó, arculati
elemek, megjelenés deffiniálása, Egyesületi prezentációk, kiadványok
arculatának megtervezése, vízjel, fejléc, lábléc, prezentációs sablon.

Ezt kiegészítve az illetékesek emlékezhetnek rá, hogy korábban már tettem a
jelenlegihez illő bannerjavaslatokat is, de az a vonal is elhalt, így
radikálisabb ötletelésbe már bele se kezdtem, de talán most újra eljött az
idő? :)

Véleményem szerint ami elsőre a legszembetűnőbb, hogy az oldal 641pixel
széles, mely talán egy régebbi standard felbontáshoz: 800x600px igazodik.
Ezt a mai viszonyok szerint is legalább 1024 (vagy akár 1280 szélességhez
is átállíthatnánk), de minimum esetben is a tartalmi rész valós szélességét
legalább 980px szélességre megnyújthatjuk. Ennek módosítása szerény tudásom
szerint is néhány adat átírása lenne, de majd Zsolt talán szakmaibban
elmagyarázza ezt.

HA szárnyalhatunk, akkor megmutatnám saját ötletindító elképzelésemet.. :)
/csatolva/
A fejléc lehet változó képekből, vagy statikus, mindegy. Informatív oldal.
Szimpatikus lenne, ha a pörgősebb témák külön kiemelt menüpontot kapnának,
amiért akár naponta nézegetik az emberek.. Hírek rovat, Meteorok és
motiválva lennénk Észlelések beküldésére.. ha látjuk egymás pörgését,
biztos vagyok benne, hogy másokat is gyakrabban beránthatnánk..
Ha nem szeretnénk bonyolult adatbázis kezelésbe belefutni, talán ki lehet
kerülni egy darabig egyszerű tartalombővítéssel, ami "cikkszerűen" tagolt.
Balra kerülnének a menük és néhány menüpontot amit kihagytam, ezek
almenüpontjába kerül. Ami az Egyesülethez kapcsolódik azon belül lenne, ami
a többi témához, oda..
Alatta lehet esetleg egy automatikus/dinamikus kivonata a gyakrabban
változó témáknak.
A Tudástár folyamatosan bővülne publikált cikkekkel, fordításokkal..stb.
Programoknál pedig a Táborokon, gyűléseken kívül a tagok
észlelés-szerveződései is helyet/aktualitást kaphatnak toborzás céljából!
:) ..stb.
Ezek fontosságát és hangsúlyát az Egyesületben régóta tevékenykedőkre
bíznám, csupán egy irányvonalat javasoltam, ami pl. engem jobban vonzana és
eligazítana.

Köszönöm a lehetőséget!
Zsófi

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>