[VCSE-LevLista] Nap-Nap után - 2014.01.16.

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Jan. 16., Cs, 15:27:44 CET

Sziasztok! :)
Gratulálok a rajzhoz és érdekes volt hozzá az élménybeszámoló is! :)
Viszont bevallom, amikor megnyitottam a képet, valahogy kicsit
kontrasztosabb képre számítottam! Nem tudom, hogy csak a monitorommal van-e
baj, de szinte egy fehér lapot láttam csak a képen, pedig tudtam, hogy ott
kell lennie... megpróbáltam mélyíteni rajta és lááám, nagyon szép részek
vannak rajta, ekkor pedig már csak azt sajnáltam, hogy nem nagyíthatok még
jobban bele... kíváncsi lennék közelebbről is ezekre a látványos részekre!!
:) De nem ismerem a naprajzos trendeket, biztos így jó, csupán személyes
vélemény.
Köszönöm és csak így tovább!!! :)
TGL

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>