[VCSE-LevLista] Olvasgatom vissza a leveleim

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Jan. 16., Cs, 15:39:56 CET

Sziasztok!

Meg nem dicsertem meg ezt a kepet - most olvasom visszafele a mailjeimet -, de most megteszem, egesz jo kep lett, Norbi!

http://vcse.hu/pipermail/lista/2014-January/001466.html

Van tobb eszlelesed is, Norbi?

Itt Berlinben januarban eddig kb. harom nap 1-1 percig, november ota kb. osszesen het-nyolc nap lattam a Napot. Jo latni, hogy kihasznaljatok az otthoni jobb idot eszlelesre :-)

Udv,
Szilard

Hosszú idő után ismét sikerült a Napot észlelnem. A csatolt fényképet
hétfőn készítettem.

Nap
2014.01.06. 12:43 UTC
200/1000 Newton; 20 mm Plössl-okulár; Baader Photo-Solar Fólia;
Canon A810; 1/2000 s exp.; f/7,9; ISO 100;
nyugodtság: 7
átlátszóság: 4
helyszín: Körmend
észlelő: Hegyi Norbert