[VCSE-LevLista] NLC mibenlétéről magyarul

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 12:27:59 CEST

Sziasztok!
Éjfél körül valóban nincsenek világító felhők, amit Szilárd is írt... és
valóban lehet közük a meteorokhoz, mivel már nem emlékszem pontosan melyik
nagyobb Tűzgömb után volt látványos NLC hullám napról-napra Északon, jól
lekövethető volt a "sodródása"...
Közben egy-két kép a tegnap esti és ma hajnali világító felhőkről! Gyönyörű
volt!!
Meteort viszont csak egyet láttam eme 1-1 óra alatt és fotózni sem
sikerült. Reméljük hétvégén! :)
Derült eget!
Zsófi

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>