[VCSE-LevLista] Egy erősen megkésett Nap - 03.21.

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Már. 27., Cs, 21:11:12 CET

Sziasztok !

Megkésve pár kép a múlt pénteki Napról. (képek a weboldalamon, link az
aláírásnál)
Eredetileg csak rajzolni szerettem volna. De a kupolában szembe
vigyorgott velem egy DMK kamera.
Soha nem dolgoztam ilyen eszközzel, sem avi-ba rögzített képekkel.
Kipróbáltam és készült pár felvétel, amiket feldolgoztam. Lassú volt,
de nekem tetszik. :)
Első képfeldolgozásnak jól sikerült.

Közben rajzoltam is. De a rajzok szkenneléséig és feldolgozásáig még
nem jutottam. :)

Nem rossz dolog ez a digitális fotózás, de szerintem nem ez lesz a fő
profilom .

bognart at univerzumkepekben.hu