[VCSE-LevLista] Kérdés

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2014. Már. 28., P, 14:05:58 CET

Szervusztok!

Március 28-án valaki 3000.- Ft-ot fizetett be a VCSE bankszámlájára, tagdíj és támogatás címszóval. Nagyon szépen köszönjük!

A Zalavölgye Takarékszövetkezet internetbankos rendszere azonban olyan, hogy csak a befizetés dátumát, összegét és címszavát mutatja, azt sajnos nem, hogy ki fizette be!

A befizetések nyomonkövetése érdekében kérném, hogy aki befizette, küldjön nekem egy egysoros e-mailt, hogy Ő volt :-) (Remélem, csak egyvalaki vállalja magára! :-))

A hasonló nehézségek elkerülése érdekében kérném, hogy pénztári befizetések során a közleménybe írassátok be a neveteket (és akár lakóhelyeteket) amellé, hogy tagdíj. Pl. a közlemény: "2014 évi tagdíj Gipsz Jakab Eszteregnye". A bank csak napok-hetek múlva küldi a papír alapú kivonatot, én meg esetleg kellemetlen helyzetbe kerülök, hogy az azonosítás hiánya miatt időközben felszólítok valakit tagdíjfizuetésre, miközben ő volt, aki már befizette...

Sajnálom az esetet, nem a befizető hibája, nem is a VCSE-é, a banki rendszernek kellene fejlődnie és több információt adnia. Átutalás esetén megjelenik az átutalást kezdeményező neve, nem értem ezért, miért lenne a Zalavölgyéseknek olyan neház odaírni, ki fizetett be készpénzzel...

Köszönettel: