[VCSE-LevLista] Ismét egy régebbi rajz..

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Május. 12., H, 13:54:47 CEST

Sziasztok !

Ismét egy régebbi észlelésemet szeretném megosztani veletek. Május
1.-én a Mars.
Igen kellemes és hihetetlenül tökéletes volt az ég. Pedig ismét csak
fényszennyezett helyről észleltem, de a levegő most tiszta volt,
minimális derengés és fénylés volt érzékelhető.

235/1280-as dobson + apodizáló maszk.
A maszk tényleg finomabbá, időnként részletesebbé teszi a látványt. De
az is lehet, hogy már amolyan lelki tuning. :) Lényeg, szerintem
könnyebben és jobban észreveszek részleteket. :) Ha pedig az ember
megunja akkor a kaleidoszkóp szerű képben is tud gyönyörködni. :)

Az eredmény:
http://univerzumkepekben.hu/mars-20140501-bognar-tamas/

Többek biztatására megpróbáltam színes rajzot készíteni. Nem
egyszerű... Piros színem nincs is használható, csak valami olyasmi :)
...és különben is , nem is olyan egyszerű  a színkeverés.

--
Üdvözlettel !

Bognár Tamás
bognart at univerzumkepekben.hu