[VCSE-LevLista] A hónap asztrofotója: A Tejút boltozata alatt

Rafael Schmall schmall.rafael at gmail.com
2014. Sze. 1., H, 07:41:12 CEST

Tiszteletem mindenkinek!

A National Geographic magyarországi oldala illetve a világhírű TWANfotós
[Ladányi Tamás] a hónap asztrofotójának választotta a Tejútíves képemet.
http://www.ng.hu/Fold/2014/08/a_honap_asztrofotoja_a_tejut_boltozata_alatt
Ezt a bátorligeti "kitelepülésünkkor" készítettem. Az első alkalom, hogy
egy jó égboltért, új kapcsolatok kiépítéséért, új tájak megismeréséért
550km-t utaztunk az országban (csak oda) .
Hatalmas élmény volt, illetve nyaralásnak sem utolsó.
[image: Szövegközi kép 1]

*UI: Zajos kicsit a kép. 16ezres (!!!) ISO-val készült 8 másodperces
expókkal.*

Tervezzük, hogy jövő év utáni évben visszamegyünk oda, valószínűleg már egy
hétre.. :) Szóval időben szólok, hogy aki esetleg szeretne jönni velünk,
illetve tud hozni mégegy embert + autó, akkor már egy kisebb csapat is
kitelepülhet oda.
Készítettem egy beszámolót az akkori eseményekről.
http://rafeeen1.tumblr.com/post/90637451040/batorliget És ahogyan az
asztrotáborban, valószínűleg Bátorligeten is úgy lesz az észlelőhét
alkalmával, hogy a 7 napból x, szinte biztosan derült lesz. De ez még a
jövő zenéje. Ez egy 2016-os esemény ... LESZ, nem pedig lehetséges. :)

Szép napot! :)

--

*Schmall Rafael*

*http://500px.com/Rafeee