[VCSE-LevLista] Sürgős segítségkérés

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2014. Sze. 23., K, 20:41:06 CEST

Sziasztok!

Megnéztem. Nem akarok nagyon észt osztani - de én ilyen esetekben azt
csinálom:

1. keresek egy olyasmi hátteret (üreset) mint ami ennek az ábrának az alapja
   (marha egyszerű, ez a kép valahol biztos megvan rajzolat nélkül... extra-
   galaxisok nagyléptékű eloszlása... Vagy ha máshol is vannak ráfirkálmá-
   nyok, akkor egy nagyméretű. jó felbontású változatból kivágnék egy meg-
   felelő részt, és felnagyítanám a nekem kellő méretre.

2. Corelbe (vagy bármi más rajzoló progiba) importálom a képet, fölötte meg
   megrajzoloma a pár ellipszist, és ráteszem a magyar szöveget. Elég egy-
   szerű rajz, kevés szöveg.

Szerintem ez a legcélravezetőbb, és leggyorsabb, és legszebb. Szerencsére
nem sok eleme van az ábrának.

Sajnos nem tudom megcsinálni most Neked, mert én a holnapi PTE előadásomra
készülök, meg egyidejűleg az után esedékes erdélyi prezentációmra... Ha nem
vagy otthon Corelben, máskor hasonló egyszerűségű ábrát sürgős esetben szí-
vesen megcsinálok neked, csak most ne... Már a percekért harcolok a déli
indulásomig. Addigra mindennek kész kell lenni.

      ÜDv: Hege