[VCSE-LevLista] Régi Napok

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2014. Sze. 24., Sze, 13:31:39 CEST

Szia!

Köszönöm a biztatást.
Még keresem a megfelelő utat.
Vagy nagyon látszik (főleg itt) az illesztés és a fényesség(gyakran kép
beégésének)hibája, vagy túlkompenzálom, és olyan lesz , mint egy
kivasalt, széjjel normalizált csipketerítő. :)
A kettő közötti megoldás kellene.
Vannak elképzeléseim, remélem ki tudom próbálni..
Sajnos a képfeldolgozás a kép hátterében megbújó, vizuálisan fel nem
tűnő hibákat is kihozza, mint részletet.

Köszönöm !

bognart at univerzumkepekben.hu