[VCSE-LevLista] Segítségkérés - magyarok a csillagászatban

Viktor Nagy nagyviktor1990 at gmail.com
2013. Már. 29., P, 18:19:32 CET

Köszönöm a leveledet, Szilárd!

Ki tudom várni a húsvét hétvégét, szívesen fogadom a listát!

Az előadást természetesen megtartom!

Egyébként ezek a magyar eredmények egy infografikában fognak szerepelni
(egy ehhez<http://player.hu/havi-tema/tiz-dolog-amit-nem-tudtal-a-kesekrol-infografika/#.UVXMkReQVzc>nagyon
hasonlóban), így olyan eredmények lesznek főleg benne, ami
számszerűsíthető, vagy nagy jelentőséggel bír, azaz csúnyán megfogalmazva *
fogyasztható*.

Üdv:
Viktor