[VCSE-LevLista] Német amatőrcsillagászok meteoros összej9vetele

TűzgömbLány* tuzgomb at gmail.com
2014. Már. 24., H, 10:37:16 CET

Sziasztok!
Nagyon szépen köszönjük az érdekes beszámolót! ~ engedelmeddel a TgV.
blogba is írnánk belőle egy összefoglalót, hiszen nem csak minket, hanem
minden egyes hazai meteoros aktivitásban részt vevő embert, fotóst,
észlelőt motiválna a hír!
Örülök, hogy képviseltél minket és közösen tehetünk valamit és
hozzájárulhatunk a mai meteoros nemzetközi aktivitáshoz!
Személy szerint érdekelne a végső előadás anyaga, illetve a többieké, amit
sikerült még megszerezni! Úgy gondolom, hogy ez a többiek számára is
érdekes lenne, akár magyar fordításban külön-külön is a többi témáról
néhány mondat.
Egy apróság előtt továbbra is értetlenül, de kíváncsian állok/várok.
További sok sikert!!
Zsófi

Tűzgömbök Világa <http://tuzgomb.blogspot.hu/>