[VCSE-LevLista] Megerősítés

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2014. Május. 24., Szo, 13:38:27 CEST

Sziasztok!

A kérésünkre az MTA CsFKI soproni geofizikai kutatóintézetének nálunk működő
red sprite-kameráját is csatasorba állítottuk éjjelre... Zenitbe állítottuk,
kiegészítendő a másik három HUBAJ-kamerát. Még nem tudom az eredményeket,
de ha valaki szívesen átnézné az adatokat (UFOCapture-os rendszer!) akkor
összekapcsolom az illetővel... Engem nagyon izgatna a dolog, de semmi időm.

Nos? Rástartol valaki? Megjegyzem (ill. emlékeztetek a VCSE kgy-en elhang-
zottakra is e tárgyban): ez a kamera máskor is rendelkezésére állhat a me-
teoros közösségnek, csak kérni kell! Ők csak zivataros estéken fogják hasz-
nálni.

                                       Üdv: Tibor

U.i.: elnézést, ha kissé lecsökkent az aktivitásom az elnökségi kérdésekben,
      de azért követem az eseményeket, tetszik a Zsófi-féle új honlap-terv.
      Ha túlleszek a mostani nyomáson, kicsit aktívabb leszek (1 hetes er-
      délyi túrára készülünk, és nagy bajaink vannak... Szilárdnak már ír-
      tam...)